Mot nästa nivå

Då var vi än en gång framme vid fredag och således helg. Veckorna går rätt fort får jag säga, lite väl fort ibland. Men för en annan som går och väntar på sin resa kring jul så går tiden nästan lite långsamt. Det var länge sedan man såg fram emot jul så mycket som nu.

Är nu på väg att ta mitt klädkammar projekt till en ny nivå. Det vill säga själva färdigställandet av klädkammaren/garderoben. Den är färdig målad och klar. Nu skall det bara borras och hängas upp klädstängerna och sedan bygga ihop byrån som skall in dit. Därefter bara lite krokar som skall sitta på väggen och sedan kan man beskåda det som förhoppningsvis blivit ett lyckat projekt.
När jag ändå håller på tänkte jag passa på att hänga upp hatthyllan i hallen som legat där sen i typ augusti månad. Det vore på tiden kan man säga.

Även fast man inte är sådär jättehändig så är det rätt kul att hålla på att fixa lite hemma. Dels blir det förhoppningsvis bättre än innan, men sedan känner man sig rätt duktig. Dessutom så lär man sig kanske något på vägen vilket aldrig är fel. För som jag sa, det är ju rätt roligt och då borde det bli roligare ju mer man lär sig att fixa själv i hemmet. Sedan så kan man ju även spara in pengar på "göra själv" projekt, och det är ju något man absolut kan ha nytta av i framtiden.


Nu är ju inte detta den klädkammaren jag håller på med då, utan den tillhör ju Carrie från Sex and the city. Men jag vet någon som hade blivit nöjd om hon fått en i denna storleken. För den här hemma kan kallas mycket men inte stor.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alskling!

Jag tycker det ar helt fantastiskt att du bygger en kladkammare till mig! Det gor inget att den inte ar stor, jag ar overlycklig anda! Du ar sa fantastisk!

2009-11-07 @ 08:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback